onsdag 22. august 2012

Deilige Danmark

Det blir ikke det samme om en ikke er en tur til Danmark i løpet av året, sånn en gang eller to! I år var jeg så heldig å få lov til å være med foreldrene mine på hyttetur til Ebeltoft. Jeg var litt skeptisk i begynnelsen og hadde pakket med meg flere bøker og tilogmed pc'n fikk være med på tur. Men dette ble langt i fra kjedelig, tvert om. Vi storkosa oss på stranda med blå himmel og sol, lunsj og middager i byen og spennende oppdagelsesturer. shopping og nei ikke champagne men vin ;)


Color speed la fra Larvik kai 08.00 og vi hadde vært oppe siden 05.00 så kaffe var et must ;)

Det var 26 grader når vi kom frem til hytta så vi skiftet til badetøy og dro rett på Stranda for å avkjøle oss!





Og litt fastfood og noen øl på kvelden etter en lang dag med kjøring, soling og bading.




Shopping i Ebeltoft!







Selv når det regner er det koselig å gå på brosteinsgater i Danmark, svippe innom små kafeer for litt koffein påfyll og en belgisk vaffel med softis og sjokoladesaus :)




Mamma med ny paraply fra Lisbeth Dahl :)





Spill på kveldene var en høydare :)





I løpet av seks dager var vi også på 3 gratis attraksjoner, museum! ikke verst, prøv å finne det i Norge..





Besøk utenfor hytta :)






Ut på tur aldri sur :)








En rask tur innom Fjellrup!







Rask tur innom Ålborg ;)






Et par timer i nydelige Skagen ;)










Tusen takk mamma og pappa for at jeg fikk lov til å være med dere til Danmark, dere er best <3 p="p">



1 kommentar:

  1. Ser ut som dere hadde en kjempekoselig tur! Hadde kanskje gjort seg med en tur til både Ebeltoft og Skagen. Jeg har aldri vært der - What a shame! Veldig mange fine bilder, Elisabeth! Og så kos å se bilder av mams og paps! Hils dem så mye!

    Klem.
    Cathrine

    SvarSlett