mandag 2. juli 2012

Tilbake til deilige Kreta ;)

Det ble Kreta i år, sist jeg var der var i 2007. Planen var egentlig å reise til Scottland, men siden det var starten på sommeren og en norsk sommeren som regel regner bort tenkte vi at det er hyggeligere med litt sol, varme og bading i sjøen. 
Vi fikk tur via Startour og flyet gikk fra Torp, det er utrolig deilig når vi bor i Sandefjord. 15 min til flyplassen. 
16.Juni reiste jeg og min søster til Coral Beach Hotel Agia Marina.


Det var deilig å gå ut av flyet og kjenne varmen, nesten litt for varmt når vi kommer rett fra aircondition.

Frappe er en gresk iskaffe og noe som er et must når man er i Hellas, deilig :)

Når solen er så sterk så er det godt å ha en kul stråhatt!
 

Fjåsing i sommervarmen ;)



Fine greske blomster!




Vi var med på gresk aften på hotellet. Veldig god gresk mat og bra underholdning av tradisjonell gresk dans!








Det ble mange timer på denne stranda!




Kose seg er viktig når man er på ferie :)






Tusen takk for en herlig tur!! du er en super søster og en morsom reisevenn :)

1 kommentar:

  1. Bare såvidt jeg hadde fått med meg at dere dro på tur til Kreta, gitt... Takket være Face sikkert. Så bra dere hadde en fin tur! :)

    Håper du har det bra, Elisabeth :)
    Cathrine

    SvarSlett