søndag 1. januar 2012

Godt nyttår!! velkommen 2012

Nyttårsaften er en spesiell dag og en spesiell feiring. Dette er en dag jeg alltid har likt og ekstra koselig ble det da to venninner av meg kom fra Nesodden og ned hit til Sandefjord for å feire med meg, søsteren min og en venninne! Det var mye som skulle planlegges på kort tid men jeg syns vi var kjempe flinke, alt fra bordpynting, underholdning og til middag og dessert. Vi syns vi var tøffe som valgte å lage Tapas. Rett og slett smått og godt! og det smakte helt fantastisk :) mye takket være Cecilie som stod flere timer på kjøkkenet, litt hjelp av oss andre fikk hun såklart!
Og Ann-Kristin åpner rødvinsflaska med bosh mini drill :)

Jeg er bare litt på druen!
2 fine jenter som har pynta seg for kvelden :)

Runa lekte med bordpynten!
Det var veldig hyggelig å få kunne gå inn i år 2012 med denne flotte gjengen! Takk for en super feiring jenter <3


1 kommentar:

  1. Iiiih!! Ikke visste jeg at du hadde blogg! Og se, bilde av MEG og greier, haha! ;)

    SvarSlett