søndag 23. oktober 2011

Lørdagstur til Oslo! 17.September

Endelig hadde jeg bestemt meg for å ta turen inn til Oslo for å møte lene og Cecilie. Bussen får jeg gratis og den tar kun 1 1/5 time så hvorfor jeg ikke har gjort de før er merkelig, for bussen var kjempe behagelig den, nå var jeg så heldig å få siste ledige sete på bussen og resten måtte ta  taxi. så blir det bare å slappe av med god musikk og vips så er du fremme :)



Jeg ble møtt på bussholdeplassen av lene og cecilie, litt over et halvt år siden vi så hverandre sist, men som barndomsvenner så er som om vi så hverandre for noen dager siden. Vi spiste lunsj på Fridays og middag på club sandwitch.. kjempe deilig dag med strålende solskinn.. herlig herlig
Det var utrolig hyggelig å møte snuppene igjen, skulle gjerne sett dem hver dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar