torsdag 6. januar 2011

Julen 2010

Dette var en anderledes jul. for aller første gang skulle jeg og min søster stå for julekvelden så foreldrene våre skulle slippe, de har  tross alt feiret jul hjemme i over 30 år. Så de syns det var spennende å bli bedt bort på julekvelden. Jeg og min søster skjønte ikke helt hva slags oppgave vi hadde tatt på oss før ribba var satt i i stekeovnen. Det var plutselig veldig mye som skulle ordnes før gjestene kom. Ann-Kristin hadde gjort dette en gang før men man er alikevel litt nervøs for om en skal få det til. Vi hadde kjøttkaker i fryserenn som backupplan men heldigvis gikk det bra og ribba ble kjempe godt. jeg hadde laget pannacotta til dessert for å lage en ny tradisjon, fruktcoktail fikk vente til 1.juledag ;) så jeg vil si at julekvelden ble en suksess. Nesten ingen elektrisitet for vi hadde fyr i peisen og masse stearinlys i alle slags varianter. Juleidyll 2010 !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar