torsdag 24. juni 2010

Silje på besøk :)

silje kom på lørdag 19.juni, vi hadde ingen tid å miste.. vi kastet i oss en pizza og kastet os over vinflaska. og selvfølgelig hadde vi kjøpt inn Corona for anledningen. Silje sang singstar for første gang og syns det var veldig morro. her fikk vi tilogmed helt lik score... akkurat nå husker jeg faktisk ikke hvilken sang det var he he... vi hadde fint vær alle dagene silje var her så vi fikk solt oss masse det var deilig.. noe kulturelt fikk vi oss skvisa inn i timeplanen. vi var på mcdonals og kjøptemat vi la i veska... som vi tok frem når lyset ble skrudd av i kinosalen.. vi så sex in the city 2.. ikke den beste filmen, men den var morsom og vi lo masse. i bunn og grunn, det er ALLTID kjempe koselig å få besøk av Silje og gleder meg allerede masse til hun kommer igjen, jeg håper på august ;) TAKK for besøket søte du!!

1 kommentar:

  1. Oi denne så jeg ikke før nå :)
    Takk for at jeg fikk komme på besøk søte du <3
    Også fikk du jo nytt besøk før du ventet det, i helgen som var :)
    Klemmer på deg

    SvarSlett