lørdag 30. januar 2010

Smoothie

Smoothie er fantastisk godt!! det er enkelt og kjempe sundt. masse vitaminer samlet i et glass. her er min oppskrift hvis noen vil prøve ;)

frossen frukt og bær
appelsiinjuice
yoghurt naturell
sukker

jeg var på butikken og kjøpte frukt, bananer, epler, appelsiner og annanas på boks. skjærte i biter puttet i poser og la det i fryseren. så kjøpte jeg bringebær og blåbær i frysedisken. Putter litt forskjellig i blenderen med litt appelsinjuice, to spiseskje yoghurt og en ss sukker. mmmm MÅ prøves. her er et bilde som kanskje gir vann i munn ;)

2 kommentarer:

  1. Så du har fått deg egen blogg du, ja... Morsomt! Må innom og lese litt her da, ja. Ser du følger noen av bloggerene jeg også følger (på din bloggliste) - verden er ikke stor, i alle fall ikke bloggverden.

    Men du - Hanna???

    SvarSlett
  2. Heeeyy! så hyggelig ;)
    jeg var innom bloggen din og leste noen av bloggene du fulgte og da ble jeg en følger. så fant dem ikke selv he he
    mamma har alltid hatt lyst at jeg skulle hete Hanna, men pappa syns det ble for langt. så jeg gjør det for å glede henne ;) men blogg er artig!!

    SvarSlett