mandag 4. januar 2010

Et nytt og sunnere liv ;)

Jeg startet dagen med to knekkebrød, havre IKKE hvete. med lett ost og tomater.. og det smakte faktisk kjempe godt!! nå er det slutt på brødspising.. here comes knekkebrød, smaker bedre og føles bedre. jeg er fønøyd allerede!!.... senere fulgte lett yoghurt med, banan og knust fiber knekkebrød med noen rosiner, jammen smakte det ikke godt! dette blir kanskje ikke så vanskelig som jeg hadde trudd... snart er det tid for middag og på menyen står den fine SLANKESUPPA!! her er oppskriften hvis noen vil prøve, ;)

En litt stor kjele, så har man i to dager.
ingredienser:

2 stk kjøttbuljong
1 løk
2 gulrøtter
1 boks brekkbønner
1 paprika
1 boks grov hakkede tomater
1/2 purre
(nudler)

kok opp en halvfull kjele med vann. rør ut buljongene. tilsett gulrøtter først pga de tar litt tid å koke. så hiver man i resten og lar kjelen putre noen minutter,

Den høres kanskje litt kjedelig ut, men den smaker faktisk utrolig godt, og jeg kan ikke vente med å komme i gang med godsuppa mi. For dere som også skal kaste dere på bølgen om et nytt og bedre liv, lykke til, dette klarer vi!!! ;)

2 kommentarer:

  1. fint at noen liker suppa da :)
    ikke jeg. har laget tunfisk salat uten ris,eller karbohydrater, så det er vel sundt

    SvarSlett
  2. Ja kjempe bra det søster!!!!
    tenk lurt, bli sunn he he

    SvarSlett