lørdag 5. desember 2009

This is me !!!




ville bare introdusere meg selv.... dette er min første blogg som er bare min!! og jeg tenker at dette kan bli anderledes og tilogmed spennende å gjøre. For jeg er med på bloggen druepikene.blogspot.com hvor vi er en venninnegjeng som deler tanker og opplevelser med hverandre. meen nå har jo dette med blogging blitt så populært og jeg ville jo ikke være noe dårligere enn andre... så her er jeg da, med min egen blogg!!! ;) og jeg skal bli en ivrig blogger og få lest så mange blogger jeg får muligheten til...

3 kommentarer:

  1. Så koselig at du har laget egen blogg søta:) legge deg til som venn med druepikene da eller?? Innmari synd at vi ikke kunne møtes til uka:( Men, du kommer hjem(altså til Nesodden...) en liten tur før jul så vi får byttet gaver, eller??
    Klemklem Silje

    SvarSlett
  2. yeeeh awsome he he
    første kommentar på min fantastiske blogg he he det var jammen gøy å se!!!!!
    klart jeg kommer "hjem" en tur før jul!! og pappa kjører, luxus ja.. kanskje jeg kan komme med toget etter jobb neste neste lørdag???

    SvarSlett
  3. hello
    I liked reading your blogg, it seems very nice to live nearby the ocean.

    SvarSlett