torsdag 10. desember 2009

Hvor er alle kakene???

Jeg var veldig klar 1.desember med å henge opp røde gardiner og pynte med litt nisser og tenkte at jeg hadde veldig god tid til alt som skulle gjøres før jul, men dagene flyr forbi meg rett og slett og hvor ble av alle kakene som jeg skulle bake?? jeg har laget pepperkaker, men de ble til av en grunn og det var for å henge til pynt i vinduet og ha noen til kaffen.. men det er INGEN pepperkaker i vinduet??. de ligger i kakeboksen ennå... lurer på om jeg rekker alt... sandkaker, peppernøtter, sirupssnipper, mormonsen, kokosmakroner,pikekyss... tror jeg må jukse litt og kjøpe inn noen ;) de smaker vel godt de også forhåpentligvis!! tvi tvi....

1 kommentar:

  1. Synes du er flink jeg. jeg er kokk og gidder ikke bake noen kaker. hehe..

    SvarSlett