søndag 6. desember 2009

En regnværsdag i Desember

Våkner opp til pøsregn.. hva skal man egentlig finne på i dag tro.. det er søndagsåpent, men hvem orker å gå ned til byen i dette drittværet. blir våt på bena og gummistøvler er altfor kaldt nå.. så søndagen må nok tilbringes innendørs.. på agendaen står det pepperkakebaking!!! oh joy.. det er faktisk flere år siden jeg ha bakt pepperkaker. jeg skal lage store hjerter og små hjerter og alleslags mulige hjerter og henge opp i alle vinduene i hele huset!!! mmm nesten så jeg kjenner lukten allerede!!! halvparten av julegavene er kjøpt inn og jeg har kakao i kjelen så da kan jeg gjøre meg ferdig og pakke de inn.. almost there.. jeg vet jeg alltid er treg og venter til siste liten med å få alle gavene på plass.. men det er jo litt julestemning med julestress oxo ... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar