onsdag 16. desember 2009

Bytte julegaver

I år ble det jeg som måtte ofres og reise ut for å bytte julegaver. ikke det at det var så ille. det var koselig å ta en svipp tur til Nesodden og besøke bestemor og venninner. toget tar 2 timer men det går så fort at man tenker ikke over det. selv om det kun tar 1t 45 min med bil og da kommer man fra A til B så er det ikke så ille å måtte ta tog, båt og buss. jeg ble invitert på middag til besteste Silje og som vanlig fikk jeg yndlingsretten. pasta,kylling og pesto++ byttet gaver, skravlet og hygget oss. så bar turen videre med buss til bestemor for å levere og hente julegaver der. sov over. dro på flasken for en kopp latte og en kopp te med Silje. rett og slett en innholdsrik kjapp visitt til Nesodden. så nå kan julen komme, for jeg har samlet inn og levert julegaver til store og små!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar